snyft snyft

nu är jag på newark. resan hit var seg och caffören hittad einte mitt hus, och var super sur!! jag fick världens däng av han, men hallå.
jag har åkt flera gpnger med samma företag o vet andra som ar gjort de och de chafförena hittar dit. han var bara lat!! idot säger jag....
idag e en sådan dag så jag måste bara få ut mina agressioner. har sitter kansk 15 sveskar o pratar svenska!!! är det lov o vända nu o åka hem igen?? men jag vill inte missa bröllopet!!

men det kanske jag kommer göra ändå, om inte mn väska kommer fram. min carrie on (fendin) var jag tvungen o checka in. ed påengar o klänning o allt..hann inte ta ut ngt så hoppas verkligen att allt ligger kvar och att den är på och inte hann jag sätta name ag på den heller!!!
korsar fingarna

men det roligaste av allt är att de sa inget om min clear eye som låg i min handväska!! HAHA där fick de!!


vad skall jag göra nu da???

kl e bara 3pm o in boarding börjar runt 4pm!!

jaja läsa lite bloggar o kasnke blogga mer!!

Kommentarer
Postat av: anna matilda

hej tänkte bara säga att jag glömt lösen och kan inte blogga från ngn annan data. men allt e bra o så fort jag får chans bloggar jag igen!! snart bröllop!!

2008-06-28 @ 09:06:12
URL: http://www.annamatildaeriksson.blomm.se
Postat av: Anonym

Hoppas att chaffisen i Sweden hittar

2008-07-02 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0