non coments

  What heppens in VEGAS   idag var jag på bio ensam, det var egentligen gasnak skönt att ingenkunde följa med och att jag bara fick sitt o le o äta de super goda popcorn'a  med lite för mycke smör o salt!!

idag har varit en liten halv stressad dag. möte en mamma på barnas skola som behövde hjälp med deras yngste son, sa självklart ja!! så jag hade han får ca 9 till 3,30. men som tur var så däckade han i nästan 2½ timme och vädret idag har inte varit det bästa.. shit jag skulle ha tagit kort på deras utsikt det glömde jag. så jag däckade ihop 1 timme jag också. men tyvärr blev jag bara tröttare efter det så det var ganska onödigt, men hade glömt o ta med bok.

filmen var jätte bra så den rekommenderas!!


vet ni vad gott folk!! mamma mia skall komma ut på bio nu i sommar helt säker när jag e i sverige :( annars skall jag gå på den premiären!! så ni som inte har sätt showen kan göra det nu och ni som har sätt den tycker jag skall gå på bio också:D

han stellan skarsgård är med och han bond dingsen också!!

var o köpte mig lite nytt badpouder eller vad det het o en ny dusch kräm så skall nog fast kl e 22.18 hoppa in i duschen! det har varit extremt klamt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0