jippi

ja äntligen var det fredag igen, okey att det känns som det var fredag för bara ett par dagar sedan, veckorna går så otroligt fort. jag har inte hunnit göra my homwork jet. men jag skall eller måste göra den inatt.

t har pratat om att ha en sleepoverpary inne hos mig, så den kommer antagligen bli av på lördag kväll. de åker till oslo nästa onsdag o jag veckan efter det.

nu sitter jag o sklal försöka töja ut skorna jag skall ha till bröllopet, bestälde ytterligare en klänning till bröllopet, som hag tror kan passa bättre till skorna, hoppas verkligen den passa o hinner komma innan jag åker!!
jag har ett par andra skor som ligger på lur i källaren borta på vidablick om jag inte skulle få dessa o passa, men de e rätt så höga så jag vet inte om jag klarar o gå i grus med dem...får ta med dem till sandlådan nästa vecka o prova, big HAHA
no way that i'm going to do that..

nej ni, pratade med annika idag o j's pappa var vist väldigt sjuk..skickar massa av tankar till er o hoppas han blir så pass bra att han kan klara o vara med på bröllopet! 
nej nu så e det bara 1.15 min innan jag skall pick up the kidz så får vi se om vi går till hippopark eller vad vi nu skall finna på.

skall ha dem inatt, k o b skall ut när barna sover, men  det e bara bra för då kan jag sitta med läxorna. ,måste börja med matten o engelskan hemma i sverige igen så jag kan få ett betyg i dem innan vårterminen startar.

för jag har ju sökt ett par program nu till hösten som jag ändå inte skall börja på men kunde bara vara kul o se om jag kommer in och det står där med feta bokstäver att jag skanar betyg i matte B o engelska, så jaha då e de väll bara o sätta igån o sten plugga över sommaren o så vips har jag ett betyg (wishful thinking)

jaja nu skall jag traska rint lite i skorna o hoppas det blie en millimeter större i tårna

bye so loong

o när jag endå e på g kanske jag skulle slänga upp en bild på skorna :



bilder lånade från www.gojane.com och forever 21...
tack


eller skall de bli de rosa skorna o denna klänningen??!!



jag behöver hjälp!!

snälla skriv vilken jag skall ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0