jag går o går men kommer aldrig någon stans

uff nu har jag kommit in i en sådan period igen som jag får av o till, när det känns som jag har varit förlänge på ett ställe!!

då känns det som när jag skall någon stanns att jag bara går o går o aldrig kommer någonstans, samt att jag drömmer om att jag bara står på samma ställe hela tiden o försöker gå men jag sitter fast limad.
och att tiden går super sakta.

idag så tänkte jag åka o köpa en tröja åt en kompis som han har önskat sig, självklart glömde jag adressen samt kartan hemma, men jag hoppade självklart av på fel plats o fick för mig att downtown var upptown o west var eats så jag gick o gick o kom inte dit jag skulle, så efter en stunds virrande beslutade jag mig för att ta t-ban upp hem till mig istället. så jag hoppade av vid fai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0