igår

igår var jag poå girls night out, det var ok, bara för hög musik och för mycket folk!!
köpte faktiskt bara en hårborste! haha 15 dollar

men ångrar att jag inte köpte en väska de hade passat perfekt med skorna, men inte till känningen jag har tänkt mig.

jaja nu skall jag iväg o jobba. sista (9)timmarna sedan skall jag försöka komma iväg o fixa händer o fötter, packa o städa
bilen kommer redan 11.15am o hämtar mig

uff det är tidigt, men jag skall ju ut o fly tidigt osså, planet lyfter redan kl 4.45:S

jo goodie bagen var väl ganska ok, om jag hinner så skall jag visa er en del av produkterna!!

men jag vet inte vad som hänt mig, jag tycker inte om alcohol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0