är bara tvungen!!

hehe idag hände en gasnka lustig sak,
ok det e en del som har komenterat det, men denna damen har jag bara hälsa på o aldrig pratat med. jag skulle hjälpa henne o hålla upp dörren när hon körde ut från väntrumet på barnas skola och så frågar hon mig rätt ut  i det blå om jag har gått ned i vikt!!

hallå e det möjligt??


jag vet ju hur det e, det e lustigt det där, jag e nog smalare här och så fort jag sätter den ena foten på planet mot sverige så sväller jag upp 100 kg!!

jaja nu e vi ute i klago svängen igen!!

men men jag var bara tvungen o skriva av mig lite! ingen rolig ute på msn som man kan skriva detta till...

jaja nu e det food time igen, barna o de vuxna e på födelsedags kalas så de äter där o jag kokar mig lite nudlar...men hallå jag äter ju mer här en vad jag har gjort de senaste 100 åren!!

ok jag går ganska mycket, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0