tisdag

idag tycker jag att jag har varit duktig (hoppas bara det håller i sig:S) gick 1 timme i central park, började gå runt reservatet, men de började blåsa små snöflinger runt vattnet och på tripping vägen, så jag svängde ned på den ytre vägen och inte nog med det så tog jag en x-tra sväng upp mot 104 gatan eller något. var ute o gick ca 60 min...med skoskav!! aj. skall slänga de gamla, illa luktande o slutkörda gymapdojerna. har börjat använda de nya, så det blir snart o köpa inne dojer om jag skall träna inne( om det blir riktig snöstorm så jag inte kan gå ute..)

mor o far...nu har jag hitta mig en klocka, var inte helt en sådan som jag letade efter, men med denna så stödjer jag bröst cancer foden lite o de e väl bra??!!




åååh idag e internet så segt..fattar inte varför?!! kommer ingen stans ngns stans...
allt går bara så segt till o med klockan som bara e snart 7pm

Kommentarer
Postat av: MaPa

Bra då är tiden inte ur led längre

2008-01-23 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0