och det gjorde jag osså o då kom den fram!!

hehe jag skrev tidigare om att alla skrev att de hade vår väder medans att vi hade grått o trist, men vi hade inget regnu så det får man vara glad för. men idag tittade faktiskt solen fram när jag gick min lilla promenad genom central park till den svenska kyrkan. där jag möte helena, prästen anna o en kompis till henne.
vi gick till times square church. det var tyvärr ingen ting för mig direkt jag fick bara ngn konstig känsla i kroppen och kunde tyvärr inte stanna kvar där så länge, tror det blev lite för mycket. jaja sånn e det, men kyrkan eller vad man skall kalla det för var väldigt fin. så ut som en gammal broadway scen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0