mandag



här är lite bilder från kyrkan jag var o tittade på i söndags, church of times spuare eller om den het times squeres church... lite osäker, men den var dock väldigt FIN!!



dagen idag, idag brann det i våran tvättstuga, nej inte den i lägenheten utan den för hela huset, jag satt här o skrev med Linda N o Linda H A. och så plötsligt gick brand alarmet, den brukar gå ganska plötsligt så jag tänket inte mer på det, men efter ett par minutrar hör jag brandbilar, först 1 så 2 och då tittar jag ut och ser vaktmästarn stå o vinka hehe. och så kommer en 3 bil o kanske till omed en 4. när de drar ut vatten slangar o börjar koppla in dem, tar jag på mig skorna o börjar sakta gå ut, men det var ingen hysteri i trapphuset o hörde att grannen var kvar. gick till köks fönstret hemma i New York som väter ut mot baksidan och där står ett gäng brandmän o det sprutar vatten. okey jag går ned tänkte jag, så fort jag hade kommit ned så hör jag att nu e det över o att det var bara brand i tvättstugan. går oppigen o ser att det fortfarande ryker. men de tod inte ut folk på gatan, så jag stannade kvar i lägenheten. när k kom hem såg hon osså brandbilarna men det var ingen som stoppade henne på vägen upp så det var nog inte så farligt. barna o b var nede o tittade på katastrofområdet, men hade inte många komentarer när de kom tillbaka så vi satte oss ned o gjorde lite konst!!

här är vår kost :D



image81







Kommentarer
Postat av: MaPa

Tur att det var inte så stor brand.
Hade de häftiga stegbilarna med sig på utryckningen.
Men för tusan alla larm är skarpa till dess att man signalerar eller meddelar faran över.

2008-01-29 @ 13:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0