lustiga grejer detta....

nu förstår jag ingen ting....har ju skrivit ett par dagar att danatn kråglade...var nede på våning 5 igår o var barnvakt o så idag var jag barnvakt idag på kvällen o när jag kommer hem så funkar internet jätte bra. ok jag sa till igår att det var problem....

ja men nu skall jag då berätta vad anna här köpt för leksaker i det sista;0)
det är ju egentligen inte leksaker da, men mor o far tycker nog dock de....

ok vi börjar med den lite dyrare historien... idag köpte jag en efter längtad kamera..12mp image76

vi är väl egentligen inte min färg, men den e då lätt o hålla reda på, om det inte är någon som stjäl den!!
jaja den var medel dyr så måste hålla bättre koll på denna... b var med när jag köpte den så jag behövde dock inte betala skall *jihu*
så nu kommer det förhoppnings vis komma mer bilder från NYC!!!

ok den andra saken jag har köpt i det sista e en klocka, inte riktigt sånn jag önskade mig, men denna har lite roliga funktioner och är en riktigt bra sports klocka :D

image77och man hjälper faktiskt bröstcancer foden med denna, så jag tycker egentligen det är ett bra köp. den hjälper till att hålla reda på hjärtslagen, kalorier som går ut (när man tränar) och mycket annat. plus att jag fick meddlemskap i mio klubben elelr vad de hete.

idag var jag barnvakt åt en tysk familj de har 2 pojkar. den mista lades av mamman o jag la den största. inga problem, så det känns skönt :D

imorgon skall det ut o promenixa så att förkylningen släper är trött på detta nu och som galsyr på kakan har jag fått världens huvudvärk och denna gång e det inte nackens fel utan näsan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0