jag börjar med saker men ´blir det färdiga??

ok nu skall jag berätta vad jag har börjat med, alla andra kanske redan har gjort det, men det har aldrig eller jo de har de men jag har inte orkat och sedan har jag inte haft någon större tanke på att studera vidare. men nu har jag kommit till den insikten i mitt liv att jag tycker det e jätte kul att studera engelska och skall försöka mig på ett par andra ämnen nu under vår kanten, så får vi se om jag kommer in på Høgskolen i Buskerud. väntar fortfarande på svar från samordnatopptak och de stod att de kunde ta upptill 2 månader.
ja jag vet att jag har vamsat runt de jag skulle komma fram till men sånn e de bara.

okey jag skall berätta: jag har börjat översätta mina Arbetsbetyg från svenska och norska till engelska, för tillfället har jag lite kvar, engelska är inte i bra shape ännu, jag har bara översatt direkt. men skall ta med mig de till skolan och få en lärare o hjälpa mig så att det blir lite mer avdvance engelska, om jag inte kommer in på Høgskolen i Buskerud så är mitt 3 alternativ att åka tillbaka till USA och studera här. har hitta en relativt bra skola ( inexpensive ;o)) så nu skall jag bar hitta ett program som passar mig. http://www.pace.edu/  alternativ 2 är just nu ganska hemmligt....

take care

Kommentarer
Postat av: MaPa

Stackars mamma vad skäll hon fick men nu börjar du tänka
Lycka till.

2008-01-16 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0