håller på att bli sjuk??!!

jag tror jag håller på att bli sjuk, hade knappt någon röst idag när jag vaknade, men det e mycket bättre nu. men tyvärr har jag en del blåser bak i munnen. har tagit 2 mirakelkurer så hoppas de hjälper tills imorgon. ikväll skall jag vara barnvakt, imorgon (hoppas hopas) shopping av ny kamera och på lördag kväll barnvakt till en tysk familj.
behöver nog slantar när jag får besök...30 dagar kvar tills jentene kommer, 36 dagar kvar tills Ullis o Fredrik komemr och nej nu måste jag leta fram kaländern o räkna så detta blir riktigt... 48 dagar kvar tills mor o far kommer, sedan e det bara 1 vecka kvar tills man kan börja söka på samordnatopptak!! och mer orkar jag inte räkna!! haha
räkna den som vill räkna o informera mig resultatet.

jo det var det osså, jag kanske måste börja lära mig räkna, om jag kommer in på BI http://bi.no/
för första året på eiendomsmeger utdanningen så blir man/ läser man Bedriftsøkonomi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0