vin och chocloate provning...

vi var på vin och chocolate provning igår, det var kul. de hade 6 poster med provningar, först rosé vin som var super gott, sedan röd vin och chocolate med kanyen peppar eller hur det stavas. de 2 sista posterna var inte spriten särskilt god men chocolaten var helt underbar, de serverade whiskey och rom o det är absolut inget för mig.

efter det hamnade vi på ett cafée någon stans i downtown..de hade supergoda wafels, jag tog en chocolate delux....kanske därför jag har ont i huvudet idag-....att det blev för mycke chocolate.....

delux wafel!! skikkelig delux alltså!!
153367-86
trevliga med fika o vin kompisar :D
153367-87
153367-85

de hade gjort ett fint mönster i min latte, såg ut som en klocka!!!


laddar upp bilderna senare, nu skall vi gå genom central park o sedan till Norska kjerka på fastelavens fest!! samma som svenska semeldagen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

anna rom är ju gott!!! du dricker ju bacardii eller hur och det är rombaserat, så kom inte och säg ngt annat!! men smaksattrom kan man blanda hur gooooda drinkar som helst, det är på tiden att du kommer hem till sverige och lär dig lite vett och etikett

2008-02-04 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0