uff nu har jag gjort ngt dumt...

hade skrivit en text o så trök jag på fel knapp så allt försvann, jaja då var det bara o börja om från början.
idag hamnade jag o helena som vanligt på starbuks. vi tyckte vi hade jätte gott om tid, vi mötesvid 8.30pm och bion skulle vist börja 10.30pm
men av någon anledning satt vi o skravlade så mycke att tiden bara sprang iväg, så vi missade 20 min av bion. surt men det var lätta att komma in i handligen. vi såg en väldigt söt film, som jag varmt kan rekomendera!!

http://www.fandango.com/definitely,maybe_102919/movieoverview?date=

defintly mabye heter filmen.

idag öppnade den efterlängtade starbuksen i vårat hus!! *jippi*
då jag vet vart jag skall hämta ut mitt morgon kaffe, surt bara att den kostar 3.75 dollar. för en tall skiny mocha


nu e det bara lite mer en 11 timmar kvar tills att jentene landar på JFK!! gleder meg sånn till att se dem igen o visa "mitt" new york :D

men framför allt att få et stykke norge.. mmm deilig melesjokolade med non.stopp. hoppas verkligen att de inte har glömt det!!


igår natt kanske man skall säga kom det snö här i new york, men när vbi gick ut vid 1 pm idag så var det bara blask. uff inte alls lätt o köra barnvagn med små hjul och 2 barn som springer åt olika håll, r tyckte det var super kul o hoppa i allt vatten o t höll på att skratta ihjäl sig för att det läkte in vatten i mina skor!! ash måste köpa nya om det skall fortsätta o vara blask, de är ju varma o go'a mina skor, men de tålde absolut inte detta blasket. grr
jajaja kanske hittar något på våra shopping runder!

nej nu e kl halv 2 am här o det kanske e bäst för fröken eriksson att lägga sig o sova ett par timmar!!

skall föröska hitta en bra restaurang i soho eller greenwish village tills imorgon kväll, har blivit typ förbjuden att ta med de till starbuks, TIG friday, planet hollywood o cafe nu stod de stopp i huvudet, vad sjutton heter den restaurangen som ligger i hörnet av times square och 42 ST???
jaja
det blir soho eller kanske china town!!!

elelr upper east!!

so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0