uff ash dag

idag skulle cabelguy eller vad det nu heter komma. han skulle komma mellan 10 o 2 men har inte dyckt upp hitils håller fortfarande tummarna att han kommer,

engelskan suger på riktigt idag har fått en del tilbakemeldinger av läraren att jag måste tänka mer på hur jag skriver att det blir gramatiskt rätt.
så idag säljer vi både engelska kursen o matte kursen för 14 schilling.
Helen skall komma förbi och hjälpa med med de gramatiska på dens enaste uppgiften så att jag kan få lite go tibakemeldinge där, men just nu känns det som jag bara kan kasta in handuken där, uff vad frustrerande.

nästa oppgaven orkar jag inte ens ta tag i pga all dålig tilbakemelding, får flash back från gymnasiet och idioten till läraren där. men men jag skal fixa det!!!! i have to.

bara den där cabelguy kommer så kan jag gå ut o rensa huvudet!! det hade varit skönt!

tror tvättmaskin har stannat nu så skall ta ut de rena kläderna o fylla på en ny!!!

see you later
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0