överraskning!!

den 13 mars kommer mamam o pappa på besök och igår bestälde jag på pappas kort, hehe en tur för os 3 dom innehåller Washington DC plus niagara falls, vi skall bo 2 nätter på hotel. det är en buss tur, jag är ju egentligen inte så glad i buss turer, men det får väl gå för denna gång och säkert ett par fler gånger.
skall bli kul o komma ivög o utan för manhattan, känns som jag har bivit en riktig manhattan bo som sällan är utan för ön!!! så nu skall vi slå på stortrumman!!

igår beställde jag en överraskning till mor o far också jag har sagt till dem att vi skall iväg igen den 23 till 25 mars! men jag säger inte vart vi skall!

ikväll måste jag komma ihåg o ringa Kasia.
nu om lite minderen en timme skall jentof komma hit!

nu sitter R här på mitt golv po har en dosa från mc donken som spelar den där grodans låt..ding ding dada, elller hur den går!

jag o små jentene o jentof skall till central park idag, tyvärr är det inte så fint väder men men, det får gå så får vi se vad vi hittar på! kanske de kan åka lite skridskor, de stora jentof asså!

jaja det kommer förhoppningsvis bilder imorgon.
åhh nu börjar bli nervös inför interjuven imorgon :S vad skall jag säga!!

bestälde bord till earth new york igår a party for seven.
ikväll blir det bowling, imor'n skall jentof på knicks game och jag skall möta upp dem på kvällen någon stans, torsdag blir det limo drive o BIG PARTY på kvällen, fredag skall 2 av dem på musical, lördag kommer ullis o fredrik och swedan e det big dinner på kvällen o PArt på oss andra tror de e väldigt trötta. söndag drar jentof och då måste jag planera för ullis o fredriks vistelse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0