oki. ny vecka nya tag

igår hann jag jobba på lite med engelskan, är väl nöjde med de jag har skrivit så skall snabba kolla allat innan jag lämnar in det, men har en känsla av att min lärare kommer ha mycket att kritesera! men men. hoppas jag gjorde första kapiteldiagnoserna på matten. är inte helt säker. har inte hunnit sätta mig in hur den kursen funkar helt!
får göra det inatt efter lite kyrkeliga besök.
sjakk gå om 20 min till den svenska kyrkan, halv 5 skall jag var i norska kyrkan o hjälpa till inför träffen där!

lev livet nu, det kan var försent senare i livet!!


se upp i central park snart kommer jag springades med ipoden i fickan o musik som flyger ut örona!! skall ta en  bild o visa swedish cottage!! här kommer en länk så länge!!  http://www.centralpark.com/pages/attractions/swedish-cottage.html

need to go,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0