OK

ok skall väl nu komma till kände dom att jag skall ha en telefoninterjuv med en KYskola i Orsa på onsdag, det är en reseproducent utbildning, som sagt jag vet inte om det är de jag vill pyssla med, men vill göra en helomvändning i mitt liv, så vi får se.
men det finns så mycket annat o tänka på, stor koser mig här i new york och kan tänka mig o stanna längre.
får se kanske blir 6 månader till här och då skall de läasas engelska!! tofle test o sedan universitet studier här! men då måste det hittas en bra utbildning som e speciel men skit bra!! och den behöver dock inte ligga i new york området!

men the time wil show is.

image116


skall snart hämta små jentene o sedan blir det Zabar för att handla bröd o baguette!!

imorgon skall jentof komma hit vid 11 o så går vi samlad trup till central park! o på kvällen när jag har slutat blir det BOWLING i Chelisa piers
ahha gleder mä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0