no comments

idag e eller har varit kanske man skall säga alla hjärtans dag. jag är inte så mycke för den dagen, så orkade faktiskt inte gå ut o titta på allt, men har hört attd e flesta restaurangerna har varit fullbokade o att biona kör med super romantiska filmer idag.
jag fick dock en "overaskelse" av barna idag :D hjerte med gotteri, men den största sa till mig: anna du må vente til lördag for og oppne den!!
hehe ja de e klar sa ja för det e bara den dagen vi äter godis!! o så korsade jag fingnrarna, för jag äter inte bara godis på lördagar tyvärr.....

imorgon skall jag på cafe med lite vänner, får se om det blir ett eller fler. tänkte träffa Natalija efter att jag har lämnat brana på dagiset och sedan blir den nog fika/lunch med Helena o Anna och om jag hinner innan barna skall hämtas så kanske det blir ett cafe besök med Isabelle. jaja man får tat som de kommer.

Helena frågade mig om jag ville bli med på bar hoppning på brooklyn sidan, på lördag. blir nog med kan vara kul o möta lite nytt folk!

fick engelska boken idag efter mycke väntande, så nu skall jag försöka komma i kapp det jag ligger efter, är ju en hel del eftersom kursen bara pågår i 5 veckor...dyra pengar uff.

jaja skall försöka ta lite bilder imorgon och visa det fina vädret eller de snöiga, vi får så vad som blir.

för är inte säker om jag hinner studera i helgen, om det nu blir bar jumping på lördag och sedan skall man orka upp träffen i svenska kyrkan på söndag som jag bara hinner vara med en stund på o efter det har jag lovat att hjälpa till i Norske kjerka med middagen där för det e träff kl 18 där.. uff pust ...men det blir kul
älskar sånna helger.
mina kära vänner från OSLO kommer hit den 23 feb och nu e det inte lång tid kvar!!!
ja just sjuton, undrar om jag hinner plugga i nästa vecka, bara har ju vinterlov från skolan, har ju dock hela nätterna på mig!! HEHE eller jajaja som män säger på spanska!!

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Malin S

Välkommen till min blogg =)
Hur är det att bo i NY ? Jobbar du där ?
Jag vill hemskt gärna åka dit någon gång och se ifall allt jag tror att staden är stämmer.
Ha en nice weekend !

2008-02-15 @ 14:43:52
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0