matte B kurs tillsalu

idag fick jag mail av min matte b lärare som frågade varför jag inte satt igång med kursen, oj jävlar tänkte jag, kom på en snabb o bra ursäkt...väntar på böcker som egentligen e sant!!
men som sagt så började jag på de ikke bokbinande uppgifterna och nu säljer jag hela kursen för 12 pecetas om jag får ett MVG!!!

någon frivilig som vill tjäna lite pecetas stavas det så?? jaja

idag har det vart så mycke regn här så jag har knappt vågat gått utanför dörren, efter att jag var o lämnade T på dagiset kom jag hem och fick byta alla kläder... igår snöade de o lade sig lite på marken men självklart var det halv smält idag och vi tog den lilla vagen så det var inte lätt o ta sig fram.. alla andra smarta människor hade ju lämnat vagnen hemma självklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0