lite mindre panik...

idag förlängde jag min engelska kurs lite, innan examen, så nu kan jag pusta ut lite o ta't lungt!! matten, går som den går orkar inte lägga alla energi på den somsagt!

jentof o jag var till Central Park idag, härligt, men det blåste lite för mycke så vi var ganska kalla när vi kom hem, lill jenta somnade självklart på vägen.




det är inte ofta jag visar bilder på jentof men här kommer ett par....

nehe ser inte ut som blogg.se vill ta emot bilder idag får ladda upp mera senare, imorgon skall vi lucha på Unatid Nation! kul o se de, har aldrig varit där tidigare, åkte förbi med sightsingbus o e inte säker om vi kanllade förbi där när vi var här 2000.

kommer förhoppnings vis mer bilder från UN imorra!! ikväll tänkte jag de skulle bli en havl tidig kväll, har kagt mig de andra nätterna närmare kl 2am. pga läxor, men idag har jag tagit dagen fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0