jihu

jag klarade my final exam, med bara 3 små fel... är det muligt eller???
trodde jag skulle ha fler fel, skickade in min andra uppgift till engelska A kursen, väntar nu bara på tillbakemelding från läraren :S säkert jätte många fel, nästa uppgift som jag skall lämna in där handlar om national disch of a country!! plus att vi skall ringa till läraren, så jaha då e det väll bara o ladda på pengar på skypen, för det är ca 4 eller 5 samtal ála 5 min som skall ringas till samma lärare....
var o tränade igår ála nästan 60 min, har inte lika ont i kroppen idag som jag hade sist, men har ju precis vaknat och har ju inte känt efter ännu... på dags listan står det central park/ simning i huset vad skall man välja??

barnvakts kväll i kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0