jentene kjöm!!

nu har jentof kommit, de sms;ade mig vid halv 3 tiden och sa att de hade landat på big aple hostel!! jag hoppade i mina kläder o skor, så jag blev färdig vid 4.hade mina höghälta stövletter. inte de smartaste draget att gå lite över 40 gater med dem. men sånn blev det. jag traskade genom hela central park o ned till 45th ST där jentof boir, som tur var fick jag slänga av mig skorna i 1 timme för det var dags o knalla igen. idag känns det väldigt i vaden o jag pallade upp massa kuddar under fötterna inatt så de skulle bli bra. men snart skall de på igen. vi skall på brunch, när de har vaknat.
det blev en tidig kväll för dem, jag lämnade dem vid halv 10. sedan åkte jag hem o räknade matte, jag vet att jag e rar. jag har problem med matte B kursen, men att räkna ut x är skit kul o den går över förväntan bra!!!

en bild från Planet Hollywood där vi åt igår!!!


image107



nu e jag skit trött o illamående, kanske kan bero att en del av min frukost bestod av lite melke sjokolade men non-stop
thanks LIZ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

määäh anna, du ska ju ta dem till typsika amerikasnka restauranger, inte planet hollywood som finns överallt, gå till soho och allt sådant..skärpning

2008-02-24 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0