jaha

jaja, då var man nyss hemkommen da, som vanligt kan ni väl gissa vilken restaurant vi besökte?!!!
hehe ja bra gissat hard rock cafe, jag vet att vi egentligen inte borde gå dit, men de andra hade redan bestämt så jaha jag fick följa med snällt... sedan var jag sugen på att gå ut o ta en öl, men det blidde de inte så nu sitter jag här istället o printar lie fint!!jaja thats life. imorgon skall jentof på kamp..nej game.nej jag menar match.
knicks mot något lag så jag skall möta dem efter matchens slut !! jag slutar redan vid 2 pm imorgon så då skall jag ut o leta efter en festblåsa!! *jippi*

samt  de nervösa samtalet komer att ringas imorgon..uff fy..hela min framtid står på spel...
om jag kommer in så kommer min usa vistelse att avslutas i juni...om inte så kommer jag nog tillbaka i september!!

:S

blundar och håller i mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0