final exam

imorgon är det final exam på den sista engelska kursen på nylc på ett par månader, någonstans över atlante flyger ett packet med  engelska böcker som mina söta föräldrar har skickat!! så jag hoppas verkligen att de kommer hem till mig imorgon, jag har ju som sagt börjat läsa upp engelska a på distans, fick min första tilbakemelding, blev väl inte helnöjd med den o inte läraren heller, men det var ganska många småfel, skall nog ta mig lite längre tid på nästa uppgiften. jaja så var det snart helg igen, då måste jag plugga med engelskan... skulle gärna vilja ha ett MVG but that's inposible tror jag, får satsa på ett VG så länge och bara korsa fingrarna.

so long my friends

nu skall jag maila revew till Alejandra som sitter o väntar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0