I'm bored

en update just nu!

Jag är utråkad av att läsa gamla rapporter med en massa linkar, uff så tråkigt...egentligen har jag massa enegeri (socker) i kroppen som borde få komma ut, men jag bara orkar inte skriva just nu, har läst färdigt 3 rapporter, men skall ju formulera dem till mina egna ord osv, den stora frågan till min rapport var hur man blir hittad på internet (handlar om marknadsföring för er som inte vet)

Jag lånade Wii (tack K&B) för att få ut lite socker och få riktig energi, men jag fattade inte spelen.

T hade födelsedag idag så vi blev bjudna på tårta/kake som vär väldigt god, men lite för söt. 

Annars ja vad händer då, hmm håller på med mitt voluteer project, satt ikväll och gjorde i ordning inbjudan till barn eventet.

skall försöka lära mig photoshop, men det är inte det lätase i PC världen eller har jag fel?

hmm, var förbi skolan idag och frågade om de kunde skriva en letter of recommendation eller vad de heter, de skulle fixa det, men jag får vänta en vecka.
imorgon skall jag posta ansökan om Scholarship, får se om jag kommer in på skolan, efter att alla papper är inlämnade så tar det 2 veckor innan jag får svar, men har en del att göra. 


uff fy nu bara kryper det i kroppen, kanske skulle ut o springa lite i trapphuset :S haha

Kommentarer
Postat av: mapa

Bra jobba på du kommer allt närmare ditt mål.

LYCKA TILL

2008-12-07 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0