huvudvärk, plugg, event och julklappar

Ja välkommen till manhattan skulle jag säga,
fy denna vecka e bara en massa stress, ligger efter med min marknadsförings uppgift, pga att den e så tråkigt!! ja tack jag vet att det är så att studera, men skall klara den..har ju skrivit hela kladden så i prencip är det bara att skriva in den på datan, men det är ett projekt i sig när huvudet bankar och gör sig på mind.

ikväll så är det Event på Martin Albert Interior, jag skall dit med listorna som jag har suttit och plockat ihop den senaste månaden, har inte fått alla namn än på barna som skall komma.
Igår var det massa designer där som ordnade med stocking och drack massa vin o finger food, idag vet jag inte helt vad de skall gå ut på men vet att vi skall packa in pressenter för på Söndag så är det Stora Eventet som Martin Albert Interior har satt ihop med designern Therese och World Childhood foundation. De anordnar ett Event för utsata barn från staten NY, vi har bjudit in 80+ barn som skall komma på eventet och få sig lite julklappar plus massa annat gott, det skall finnas jul tome och de skall få ansiktsmålning. Så just nu i pluggandets stund sitter jag o väntar på den sista listan med 33 barn som jag skall dela in på de två slots som vi har. 
men min energi har bara fart ut från min kropp o jag sitter här som en potatis säck och orkar ingen ting! Satte precis på Duffy cd'n o hoppas jag får enegin tillbaka.

Jo sedan vill jag säga ett Stort Grattis till ett vännepar av mig...jag trillade ej ned i golvet eller av ngn stol när jag fick er meddelande ;0) jag blev bara så väldigt väldigt glad. 
Good luck and i will always bee there for you!! let me know if you need any help!!

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0