Christmas Kids Party

oj vad kul vi hade det idag, det var svettigt emellan åt o hann inte äta på hela dagen, men det blev en lyckade fest, tyvärr kom inte alla 105 som skulle komma, men sånn e det ju alltid och vi som hade sådana proplem o räkna stocking som hängde på väggen.... har så ont i fötterna efter att ha ståt i över 4 timmar o tagit emot barna i high heels, nej då så höga var de inte...typ 5 cm men nu känns det i fötterna.  skall lägga ut bilder imorgon och imorgon bitti måste jag sitta med listorna på de som kom o inte kom, men nu åker ögona nästan ihop.

en sak som jag måste berätta innan jag lägger mitt huvud på kudden, eller ja jag måste orka mig upp o borsta tänderna... men jag snodde med lite godis hem till barna här o sa att det var fårn tomten (jule nissen) och regine blev över lycklig att hon hade fått gotteri från jule nissen och så mye hon hade fått och allt gotteri var hennes, må telle ty(r)as gotteri osså, (reg)-n-ine har fått mye gotteri sa hon hela tiden...se gotteri från jule nissen, nine fått gotteri fra jule nissen, men den bäsyta komentaren jag hörde idag från henne var när hon tittade på pepparkakshuset de har lagat o R säger something is missing....  BoK frågade what is missing och regine svarar på riktig norsk dørra!!!

de är mycket bättre idag efter den lilla sjuk helg de harhaft och missat födelsedags fester osv.

sleep thight

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där på andra sidan havet.

En devis bättre med kvalitet än kvantitet.

De som var hade nog roligt och var nöjda.

2008-12-16 @ 21:00:13
Postat av: mapa

Hej där på andra sidan havet.

En devis bättre med kvalitet än kvantitet.

De som var hade nog roligt och var nöjda.

2008-12-16 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0