Blod, svett o tårar var det idag ja...

idag har varit en riktig stress dag för mig så nu har jag typ max magknip, 
dagen började med att läma T o R på dagis, R har haft en period där hon har gråtit när jag lämnat henne så lärarna får bära bort henne, men idag var hon jätte duktig!! Good job R!!! sedan hem o kolla mail, maila och ringa runt. en del blev fixat inför söndagen... skulle hämta E&J på deras dagis (familjen somtina hjälper här) det gick bra, kom hem o kollade mail, fick ringa fler samtal o styra o ställa, springa o hämta T, E ville ha playdate med T o jag sa att det gick bra då blev avtalen så här: hämta upp T, hem o göra Lussekatter deg, lämna T hos E, springa o hämta R, gå upp till E&J leka lite där, de följde med, lagade lussekatter, (skulle laga mat där imellan) BoK skulle ut på julbord, 
allt gick jätte bra här hemma, vi stekte lussekatter, tittade på Peter Pan, (barna skall se den teatern imorgon) sedan gick dem o lade sig, 15 min efter att jag gick ut från rummet kommer T o säger att hon har ont i halsen 1 sek efter börjar hon rapa, spya p g.... springer till badrummet, o ja där kom det ut med buller o bång, OK torka, torka, byta kläder sätter T i soffan hon spyr igen efter 10 min torka, byta osv. 10 min efter det ny spya jag hinner pricis torka upp den o så hör jag host o skrik från R ja då var det hennes tur o hela hennes säng, gör henne anständig, reder sängen o ringer Bok...sorry ni måste komma hem båda har spyt, de kommer en stund senare...så får vi se hur natten utveckalr sig.


jag tror jag skall lägga mig ha jätte ont i huvudet som jag brukar ha innan jag spyr, korsar fingrarna för att inget händer......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har så bra, äter gott och Spa-ar i relaxavdelningen hela tiden.

Nu har vi avslutat kvällen och dags att krypa till kojs.

Hoppas att det blir inte så långvarigt med sjukdom och att du klara dig.

kram

2008-12-13 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0