vad har hänt sedan siste??

här händer det inte så mycket om dagen, vi är ute från tip 10.15 till närmare 5pm så jag är ganska trött när jag kommer hem o jag har massa o plugga till mina olika kurser!! varför e jag så dum som gör detta?? men det är lika bra o bara börja o se vad som kan komma bli!!

skulle egentligen suttit barnvakt idag, men det blev inställt, så det blir en annan gång i stället!
hade inga andra stora planer för denna helg egentligen heller, är lång ledig så det blir nog the beach för mig :D får se om jag åker till hamptons eller om jag stannar lite närmare manhattan vid long island! vi får se, en sak är säker!! jag behöver plugga!!
hur har ni andra ståt ut under alla era år av studier, jag tar bara 2 distans kurser och är hel snurr av dem och de började i måndags på riktigt så nu skall här sammanfattas det jag har läst, hitta på affärs plan  och skriva rapporten o jag är helt död!!
samt att jag måste studera inför toefl testet också,

alla svenska vänner jag behöver hjälp med snaps visor!!!
k o b tycker jag skall ordna kräftskiva som de spänt undrar vad det är för ngt!! en skiva full med kräftor!?!! syster *blink, blink*
linda har ni haft kräftskiva i norge?? *blink,blink* hjälp mig o förklara!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Var nog inte mig Linda du frågade, men klart att de har kræftskiva hær, krebselag eller vad de kallar det. Jag var iallafall barnvakt igår før at P och H var på Krebselag med 80 andra och næsta helg ska de ha stort krebselag hemma. Så jodå, det ær inte bara svenskar.. :o) Længe sedan vi hørdes av nu vænnen, uppdatera mig på framtidsplanerna!! kramar

2008-08-31 @ 14:37:41
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0