tack syster

jag antar att det var du som viste vad filmen jag menade hete"!!!!
dagen idag har beståt av SOL jätte skönt, men jag hade lovat kidzen att vi skulle på museum och så blev det. vi var o hälsade på Dora o Dego samt på fire station eller ja det var ju bara en halv brand bil inne i museumet och massa andra leker, men de hade spash city ute och där fick jag ett par minuter i solen, sedan gick vi hem o åt och på em gick vi ut igen, då blev det playgroud på 85th gatan där badade barna, Anna kom o besökte oss så tiden bara flög iväg för mig också. vi kom hem vid halv 6 tiden och vid 7.15 träffade jag isabell :D så det har varit en rolig dag idag

nu har jag loggat in mig på hgo.se högskolan på gotland, men syster det står ju att jag bara skall läsa en kurs där!! jag tackade ja til 2 och är osäker om jag skall köpa böcker till den som inte står med??
har ju kommit in på båda??

maila mig så skall du få kontouppgifter!!

så undrar jag också egentligen vart lisbet har tagit vägen länge sedan jag såg att du har tittat på min blogg;) o länge sedan jag såg er jenter på msn!! har du kommit in på skolan??

hör av dig snart vennen min :D
hils de andre
klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0