studera?!!?

jag tror inte jag är gjord för att studera, jag tröttnar efter 30 min o då kliar det över allt och jag börjar skruva på mig nu har jag försökt plugga sedan kl 9 imorse jag är helt dizzy, busy i huvudet så det gå¨r bara runt.
R hade kokat ägg till mig o när jag kom ut till frukost berättade hon att hon hade kokat egg till Anna oc h tog mig i handen så dansade vi bort till köket!! tack lilla söta r att du förgyller min dag!!

uff jag har inte kommit långt med min uppgift..jag fattar då nada av vad som står och jag skulle heller skriva den på engelsa men så kommer de inte engelsk text och då¨blir jag förvirrad!
men jag skall klara detta, kanske det inte blir ett vg MEN DET SKALL I VILKETFALL INTE BLI U!! snälla snälla korsa fingrarna för mig!
tro jag har fått i mig lite för mycket kaffa o sjokolade nu, var nede på starbucks för en stund sedan.

syster nu är det inte många dagar kvar och jag vet att det är fler en jag som glädjer mig tills du kommer!!
använder ett amerikanskt tangentbord, men med svenska bokstäver på datan så om det bilir fel förstår ni varför... alla knappar sitter inte där de skall!!

jaja slut på denna upate nu tillbaka till study!!

kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0