NYC

det känns verkligen att vara tillbaka, massa mer bilar, ljud o allt! snart skall jag ned till times square och möta alejadra, vi läste engelska tillsammans förut och hon kommer från colomiba. vi skall luncha på en mexicans restaurang i queens
och runt 6 tiden skall jag möta helena på Lola, den cafeén som är med i, uff nu tappade jag namnet tänker på sömlös i seatel, men det är inte den. det är iochförsig samma skådespelare:-tom hanks och meg ryan... men hallå kom igen vad heter filmen!!

jajaja 5 påäng till den som kommer på titeln. hela filmen är inspelad är på upper west side.
Zabar är med och nedefrån riverside park.. ohh o m g det handlar om en bookstore!

nej nu skall jag byta om, frågan e vad man skall ha för kläder!! och sedan hinna ned till upper west side
till sex.




Kommentarer
Postat av: Anonym

you got mail!!!!

2008-08-10 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0