Lördag

om jag säger så här började inte dagen super bra, var uppe på skolan för att börja en ny kurs, men ack nej så började de ingen då utan imorgon (söndag), jaha då får jag göra ett nytt försök!

vid halv 3 skulle jag möta alejandra o en kompis till henne, men subwayen gick inte från 86 och smart som ett nötskal som jag e tänkte jag ta bussen ned till down town, men ack vad fel jag hade, varmt o mycket folk var mitt stora misstag!!
men klarade mig ned till 47 th ST och broadway sedan hoppade jag av. vi hade tänkt åka till en mexicans restaurang i Queens, men jag fick för dårligt med tid för jag skulle träffa helena på Lola kl 6 så, det fick bli texmex som betår av en blandning av texas mat o mexicans mat berättade antonio. han kommer från mexico så han tog hand om eställningarna, vi delade på tre olika rätter alla bestod av tortillas, men i olika desformer! men gud vad maten var stark!
jag klarar inte stark mat längre, uffa mig
för mig blev det dessert på lolas!  och ett glas vin på en av våra lokala pubar
helena åker till sverige imorgon

neh nu e det snart sov dags för eriksson, fattar inte varför jet legen sitter i så himmla länge, men det är väl lättare att åka tillbaka till sverige o få massa timmar en det är att åka tillbaka hit o förlora dem så man måste uppleva dem igen o så blir man trött...är det jag eller har jag virrat ihop det totalt?!! men ni förstår säkert min poäng!

natta klem til dere alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0