lite för mycket kanske??

mina vänner i fredags fick jag ledigt o åkte till Jones Beach. The Beach ligger borta på long island o det tog dryga 1.30 min att åka dit, men det var det verkligen värt. och dit skall jag nästa lördag o bättra på brännan :D helt underbart. 5 dollar för en solstol, fina toaletter, lagom med folk!! snälla väder gud låt det vara fint nästa lördag, min bränna ser för täskig ut! haha. jag satt lite fel för jag höll på att plugga! aha vad skall jag annars berätta för er mina vänner, jobbar mycket. engelska imorgon
jo haha jag har bestält tid för telet test, skall göra detta test i NJ:S whay?? stället heter Fort Lee, leta upp det o beskriv för mig hur jag kommer dit!! o det är ju en väldigt dum tid, skall vara där senast kl 8.30 :S shit i bitt hur skall jag orka o komma upp?? Hallå!!
ja o så håller jag på med de 2 uneversitet kursern ja och engelska samt en engelska som börjar den 15 sept o så kommer syster som vill se NYC på riktigt.. jaha skall jag gå in i väggen ?? nej da det går bra detta klarar jag *tänk, tänk så* samt att jag har mer en en familj som jagar mig angående barnvakt
*andas, andas* som jag säger till barna allt kommer gå bra! du fixar detta, får ta  åka ngn stans bara det finns internet så klarar jag det!! nej nu tillbaka till mina affärs ideér o läsandet!

bockar o bugar för mig denna kväll/natt
bilder från Jones kommer senare i veckan hittade inte kamerna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0