hehe

jo da far jag kom hem, men har inte haft tid o blogga!!

men nu kära vänner behöver jag all hjälp jag kan få, som en del av er vet, men ni andra får reda på det nu har jag kommit in på 2 distanskurser får högskolan på Gotland, Den ena är marknadsföring på internet! där skall vi skapa ett webbföretag eller egentligen en affärsidé men jag har total idé torka här efter flera timmar i solen varje dag!

snälla hjälp mig med små idéer jag börjar bli små sprö.

alltid ananrs har jag haft lätt o hitta på saker och fantasin bara flödar,
jag tror det är batman filmen som har satt griller i huvudet, han var ju skit cool, i want to have my own batman!! my own dark night... ha,ha (har aldrig tyckt om batman filmer förut men nu, jag kan se den flera gånger)
uj jag lovar om ni skall gå på bio inom de närmaste veckorna måste ni st the dark night, det var lite av allt, inte så mycket blod, men en hel del salgsmål, tuffa bilar, mc och en tuff batman, ja självklart mycket var ju fiction men det är ju så med sådana filmer.


THE DARK KNIGTH
    





nej nu får jag sluta o tänka på han o försöka komma fram till en affärside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0