weekend is over and the week is back

hehe oj nu var det redan onsdag, helgen gick fint.
isabelle o daniel var med oss till zoo, söndagen försvann väldigt fort. päronen kom hem o jag gik till UNG I NEW YORK 
 var trevligt, många glada o trevliga normän :D

i måndags vad gjorde jag då?? hmm ingen ting igår var det 2 timmars promenad med issabelle, idag får jag se vad jag hittar på på kvällen, imorgon blir det nog shopping skall hitta nya kjolar (svenska) ja kasnke norska kjoler också (klänning på svenska)
åå jag vill ha varmt väder så jag kan ta med smoothie, har hittart världens godaste smothie place här lite längre ned o "breda vägen" = broadway (ni som inte förstår....) fredag skall jag vara special friend till både t o r o var med dem i skolan :D skall bli intressant t skall vi nog vara inne o se hur de arbetar med barna o med r skall vi gå ut på tur :D o efter det blir det brunch med helena här på upper west :D

oj hela veckan e fullbokad

On Saturday is my English class starting again, it is going to be fun, but I have no idea which people is going there :s a little bit scary, but I hope the teacher is good, not like that the teacher I had on my last class :S fair enough but it?s going to be fun to practice some English again, I really need it!!

 

Err right I have a   acknowledgement to do?.I?m going to stay in US for at least to December 2009.

I thinks is a good decision but the time will show me :D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra då? Plugga/jobba eller bara glida runt? hopppas att det är en blanding av alternativ ett och tre

2008-04-17 @ 11:14:47
Postat av: Linda

2009????? Jag trodde det bara var till december detta året. Vad ska du gøra dær så længe??

2008-04-19 @ 17:12:42
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0