sunny Thursday

We went to the beach today; it was really hot and sunny. Really lovely actually:D

I hope that I got a little bit tanned today, but I think so. We went the by train and a lot of t friends. But it was fun.

Sorry that I don?t have any pictures from today but it was a little bit stressful with all of the kids. So I forgot.

Next time maybe when I went there alone with a couple of my own friends:D

Err right after when we were finish at the beach we went to the New York aquarium!  It was ok.

Tomorrow we are thinking to go to central park zoo.


 

får se vad som händer i helgen. isabelle pratade om drink(s)i the boat house imorgon, hoppas det fina vädret håller i sig länge nu:D då kanske jag blir riktigt brun o fin tills jag komemr till baka till norrk :D haha


 

syster om du läser maila mig o berätta hur det går på jobb fronten ;)

kram


Kommentarer
Postat av: mapa

Haj
Vi har oxå fint väder med sol och värme
Ha det så bra.

Tinas PC harb pajat.

2008-04-25 @ 21:23:13
Postat av: Anonym

fått nej från båda jobben, beroende på att jag inte har tillräckligt kvalitetskopetens men nu ska jag söka andra jobb och lite utbildningar!! det löser sig

2008-04-27 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0