sol, sol, kom til meg!!!!

nej nu e jag trött på våren!! jag vill ta med en filt, bra bok och ipoden till central park o hoppa ur en klänning o bara ligga o sola!! orkar inte sitta o spendera mina pengar på starbucks skiny mocha!!

nej nu snart skall jag hoppa i tränings kläderna o spinna runt lite på cykeln, imorgon är jag ledig på fm, sedan skall jag har jentene från em till söndag.
är lite orolig om vi kmmer upp i tid på fredag o hinner till skolan, jaja det löser sig de får hoppa i säng tidigt på torsdags kvällen o så kan det bli sent på fredag o söndag så vi kan ssova lite längre i helgen!! min plan är att vi skall åka till ett zoo på lördag kanske......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0