mandag igen

veckan går så himmla fort, i helgen hade jag min första engelska lektion på den ny kursen, verkade ok. jag var bara lite tröt hade varit i berkely hill... eller ja vart nu elle bor, hehehe sorry, men om inte jag kör så lägger jag inte märke till skyltarna :S men det var super trevligt, först lite vin hos henne, middag på en mexicans restaurang och sedan till ja vad kan man kalla det pub/bar i vildmarken för mig...som bor mitt i storstan, men det var en kul kväll men massa tjej snack :D  så jag var nte på uws förren vid 2 på natten och så började skolan vid 9 så det blev tidigt upp..fick lite klagomål på att jag såg trött ut hehe.. jaaja sedan hämtade jag upp r i central park, söndagen hade jag r på morgonen o möte sedan upp k o t som hade varit i b party...vi åkte in till stan o gick runt lite där. denna vecka har barna spring break från skolan så de är hemma hela veckan..remember: call mickaela about tomorrow...

idag var iv på childrens museum i soho/china town. lite kul, den var väldigt pedagogiskt upplagt (som vanligt när det egentligen gäller barnsaker i amerika)
men jajaja.

i lördags hade de reunion för alla 82 som slutade 9 i 1998, e ganska glad att jag inte hade chansen at gå, men samtidigt undrar jag vad jag missade :S blanda känslor, nej nu skall jag sätta mig med engelskan o bli super duktig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0