i think my sister is on her way over the atlantic ocean!!!

jippi
jag tror syrran är på väg till mig..okey kanske inte denna månad o inte nästa. men sedan skall jag ju hem o vara hema en stund och förhoppningsvis kanske vi åker tillsammans över atlanten tillbaka :D helt underbart om det blir så :D

det kanske finns ett skjebne likavel?

men det skulle inte förvåna mig om jag säger det sån, att samma dag som hon tackar ja här ringer ett *** företag från norrköping och vill attt hon börjar där!!!

ps...lisbeth hvordan var det i tallin?? og kan du spørre linda om meglern har snakket med henne!!
thank you

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Heisann!! Tallinn var bra....en koselig og fin by :)
Det var jeg og mamma som var der,så det var en rolig tur....men shopping og restaurantbesøk. Vi bodde på et Spa-hotell,så vi tok litt behandlinger...90 min kroppsmassasje og en time med ansiktsbehandling...og betalte bare 800 NOK....super-billig :)

Har ikke hørt noe om at Linda har snakket med hun megleren,så da har hun sikkert ikke gjort det....

OG vet du hva...vi planlegger ny tur til NY i september...så kanskje vi kommer...jippi!!!!!!!!!

2008-05-01 @ 13:57:30
Postat av: Lisbeth

Heisann! Tallinn var bra...en koselig og fin by. Det var jeg og mamma som reiste,så det var en rolig tur,med shopping og restaurantbesøk. Vi bodde på et Spa-hotell,så vi tok litt behandlinger....hadde 90 min. med kroppsmassasje og en time med ansiktsbehandling og betalte bare 800 nok....super-billig :)Tallinn kan anbefales på det sterkeste!

Har ikke hørt noe om at Linda har snakket med megleren,så da har hun sikkert ikke gjort det.....

Vet du hva?!?! Vi planlegger ny tur til New York i september,så kanskje vi kommer da....JIPPI!!!!!

2008-05-01 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0