hej o hå vad skall vi ta oss till

igår var jag så korkad att jag sökte 15 universitet och högskolor i sverige!!
är det verkligen där jag vill studera och kommer jag in??
det är de stora frågorna som korsar mitt huvud förtillfället.
har sökt i norge också men tror inte jag komemr in eftersom faderskapet tyvärr inte har skickat in rätt pappare, men så går det när man inte gör saker själv. men e tackasam för hjälpen.

nu letar jag efter utbildningar här, vet inte om jag är redo o lämna amerikatt just nu...har hittat en norsk college som jag kan tänka mig gå en 30 högskole poäng, men kruxet är att den kostar. egentligen om jag höjer hyran på min stackar nya hyresgäst, samt jobbar i sommar (massa) , får tillbaka depositum pengar plus att korsa fingrana att jag får tillbaka pengar på skatten så kan jag nog ha råd med kursen. familjen vill gärna att jag stannar ett tag till. har titta på olika language center men de är dyra..jaja jag vet att denna e dyr men då har jag ju 30 poäng till högskolan senare....

men skall titta lite på psykologi utbildningar här i nyc och försöka få tag på en bekant som har studerat psykologi här....

idag var jag o gav de sista plodpröverna på st luks sjukhus, får se när checken dimper ned i brevlådan
100 dollar sitter väldigt fin, snart råd med den nya i macen ;0) hehe

jaja that's life!!

ser ut som det blir halv fin väder imorgon :D i like


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra konstig du, om du inte köper en mac så har du ju råd att plugga, så sluta gnäll att du inte har råd att plugga om du shoppar upp alla pengar!!! men gå på magkänslan om du har fått någon

2008-04-08 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0