fort på ensamstående mor

uff nej för att vara ensamstående!! nej det vill jag nog inte. jag har ju som sagt varit barnvakt i natt o skall vara det enda till söndag, inatt kan jag inte påstå att jag sovigt mycet. låg o lyssnade efter ljud hela natten o vid 12 kom t in o lade sig hoss mig och levde som en propeller o pratade o styrde runt. r hörde av soig ett par gånger också med små ljud men hon vaknade aldrig *phu*

är väldigt happy att jag inte har skola eller jobb som jag skall gå på idag, tänkte sova nu fram till elva, sedan ned o träna till 12 upp p duscha..coffe på starbucks hade inte varit fel, så jag piggnar till lite sedan blir det o hämta ungarna plus att t skall ha en playdate med en  kompis så kjag skall ha 3 ungar med mig hem!

uff nej nu somnar jag snart, skall läsa en bok o så kanske jag sover som en stock

hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0