ensamståde mor...

hmmm... jo titteln är nästan sann, jag skall ju ta hand om jentof idag från ca 12 till söndag em ngn gång!
det skall bli väldigt intressant för mig, jag har ju varit barnvakt förut till barn så det är ju inga problem men oftas har det varit kvällstid eller över en natt, nu skall jag ha mina små jenter i 4 dagar o o 3 nätter.
så då måste jag tänka på mat, matpakke till skolan, kläder, sov tider och aktiviteter.

när k o b har åkt går vi nog ut en sväng och sedan hem o lagar pasta, isabelle kommer o hälsar på oss ikväll, så jag får lite vuxen kontakt :D imorgon e det skola, så då e det massa o tänka på o att allt blir riktigt, sedan har t en play date med en klass kompis, så jag måste ringa den familjen o fråga om det blir en vuxen med o om hennes systrar blir med också. då tänkte jag att vi lagar pankake...borde bli success!! gör röran medan barna e i skolan o innan/efter mitt tränings pass!
lördag tänkte jag att vi drar till BRONX ZOO   (komihåg lista till mig själv)(maila helena po fårga om de skall med)
det blir inga problem vi tar bara subway #2 till en eller annan adress som står på hemsidan (se länk)   <----
o söndag går vi nog ut om det e fint väder kanske stepar inom alice's tea cup som en liten avslutning, det e ganska dyrt där men tea och scones hade inte avrit dumt. sedan hoppas jag k o b är hemma innan 5 så jag kan åka på UNG I NEW YORK för de skall ha norsk hjemmelagad pizza med kjøttdeig och quiz

ok får se när det hinns o skriva nästa gång!!
nu e det frulle som gills!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0