bronx zoo

idag hade vi besök av t's klasskompis så vi lagade massa pancakes, de ville ha princess pancakes men tyvärr klarade jag inte av och göra sådana så det blev vanliga runda o några som skulle likna på djur. hehe men de gick åt ivilket fall. lyckades rädda ett par stcken som vi skall ha med oss till bronx zoo tomorrow.
isabelle och hennes pojkvän blir med. kul med lite sälskap! om de nu orkar upp, de är på fest idag/natt.

uff nu e jag jätte tröt, funderar på o lgga mig i sängen o se på tv eller läsa färdigt min bok, som e halv spännande.

om nu min far har avläst min norska selvangivelse rätt, så ploppar det in lite pengar i  juni:D
det e välbehöda pengar inför framtida beslut å så har jag fått kontrakt på sjukan där det står att jag skall jobba 100% uff för alla provtagningar, ekg och om det händer något med patienterna. tror tyvärr att jag ha hamnat på fel avdelning!! har ju lixom inte jobbat inom vården på flera år :S scary

får se o t kommer in hos mi inatt, hon har satt upp lappar o skrivit mitt namn plus gjort en figur där jag sover o inte soer, igår sov jag inne på k o b's rum o då om hon in vid 12 slaget. så jag sa till henne att jag sover inne på mitt rum inatt så får du bara komma in om det är ngt, men hon låg som en propell o jag fick inte sova ngt så jag e glad att jag fick de 2 timmarna mitt på dagen:D imorgon får jag ingen vilo paus på dagen o jag hoppas verkligen inte det regnar i morgon o å¨skar som det ser ut på forecasten!

jaja over and out from the other side of the atlantic ocean!!
sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0