baby shower

igår överraskade vi tone med baby shower, det var kul.
katarina o jag hade lagat allt för mycke pasta och kycklingsallad så nu kommer vi få äta sallad hela helgen och det komemr växa blad ur örona på oss!! de hade bestält en fin kake och skrivit happy baby shower tone! eller ngt liknande.
det var en stilla o rolig shower inte så amerikansk men väldig koselig. i tisdags kom en dame som jobbar som frilans journalist och gjorde ett repotage på tone o katarina och så stälde hon ett par fråger till mig. idag var vi på cmom childrens museum of manhattan där vi blev fotograferade. antagligen skall detta repotage komma i norska bladet mama... andra gången för mig, vet dock inte om jag kom med e det bladet på foto men ropotaget skulle handla om toscana resan.
men idag blixtrade det väldigt runt oss....
nu har jag sånn lust att dimpa ned i sänge o bara sova, men har dock lova o sedan avlyst o lovat igen att bli med till wiliamsburg eller vart de nu hamnar. hade varit jätte kul men e ganska trött. på måndag avslutas den studie som jag har varit med i.

fick en väldigt bra länk didag till ett norsk college här i ny o som finns på andra ställen, men det var lite fördyrt för mig...

den som vill gå in kan se den här www.gatewaycollege.no

man studerar påde på norska o engelska!!

om jag får ett par 100 000 så kanske jag kan få råd, men inte som det ser ut idags läget! tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0