tisdag

Oki då har snörvelperioden kommit. Ungarna hade det för någon vecka sedan o de snörvlar fortfarande.

Mitt kom i helgen ush fy buhu, säger bara jag. Igår var en lång dag från halv 9 på morgonen till kvart över 6 på kvällen ca. idag blev en lite kortare dag halv dag ca. så idag har jag köpt nya skor *wow* som gör jätte ont o gå i kom jag fram till nu under kvällen, försöker att gå in de ;) min tanke e o använda de på torsdag. Så min fråga till er e hjälp vilka kläder skall jag ha på torsdag??! Kommer en lite om visning här nedan :D

Och så har jag varit på bio nu på kvällen såg:

image29


Oki , den stora frågan kläder till torsdag HJÄLP::::





PSSST här e de nya skorna;)


image28

Kommentarer
Postat av: MaPa

Wonderfull shoes.
Jag röstar på klädsel nr 5
Ha en trevlig konser och kväll

2007-09-27 @ 07:45:42
Postat av: Nisse

Yes fröken, du kan ha på dig vad du vill du är lika fin i alla kläder.
Ha kul och passa på och det viktiga är att du trivs.
Kram
Nisse

2007-09-27 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0