snat e syster här!!!

yehuj snart e syster yster här:D
hon lämnar snart norrk för att var i nästan 2 veckor hos mig :D
stackars henne imorgon det blir en låååång dag. har planerat mycke inför hennes hitkomps och hoppas att hon finner sig en kjekk amerikanare ;) då slår väl mor o far ihjäl mig mer eler mindre tror jag....upss.

varledig hea helgen skönt:D och idag osså egentligen. i lördags vr jag o tittade på jentene när de sprang i central park. söndag möte jag magnus och vi gick över "hela" manhattan det känndes som så, vi började här uppe hos mig för det var marknad på amsterdam ave, och sedan knalade vi nedåt o bara gick o gick. kom tillslut till kexiton och 48gatan tror jag vände där o gick upp till swedish church, möte cecilia o helena där. gick efteråt o käkade sushi. det var väldigt trevligt.
idag har jag städat o tvätta inför syster visit.

Kommentarer
Postat av: mam

Hej!
Hoppas att din "yster" kommer i tid inga förseningar och taxi hittar till dig. Hon är säker bra trött efter resan och tidomställning. Ta vara på tiden när ni är tillsammans. Ha så kul. kram
Mam

2007-10-09 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0