måndag 15.

oki jag vet att jagvarit dålig i det sista o skriva. men detta beror på syster har varit på besök o okuperat datna. hehehe.vad har vi gjort..
hon kom tisdagen den 9okt o då drog jag med henne till norska kjerka på pizza
party. onsdag var jag barnvakt, torsdag regnade de massa men vi gick runt på new yorks gator och skulle på en girls night out, fredag blev det madame toussue och middag på hard rock.
lördag woodburry med magnus. alla soppade massa...ok jo kjag vet att jag nog vart värst som vanligt men vad skall jag göra det finns ju så mycke fint och jag hade sparat pengar. plus fått bra från norska skatten.
söndag så drog vi till kasia och nu skall tina stanna där ett par dagar.

jag började på engelska kur idag och skall läsa 50 timmar på 5 veckor så det blir alltså m-f 2 timmar varje dag. det var kul och jag fick homework som jag måste sitta med ikväll :S jaja det går nok bra.
torsdag e jag ledig så då åker jag nog o hämtar syster och sedan blir det mer shpping. centry 21 och tina skulle hitta n ipod o jag med kanske:D e då förtjnt av en ny;).snart dags o hämta tyra. bye bye for now hugs

Kommentarer
Postat av: Nisse

Så roligt att din syster och du kan göra NY. Men handla inte allt på en gång.
Jag önskar dig en trevlig vecka.

2007-10-15 @ 20:11:39
Postat av: Anonym

Hello!
Lycka till på kursen men det är intensivkurs i 5 veckor (som gå fort) då måste du plugga. Gäller att du ägna dig bara åt detta och inte shoppa med m.m. Tack för namnsdagkort det var trevligt att få.
ha så bra
kram
Mam

2007-10-16 @ 08:34:14
Postat av: MaPa

Kul med eng kursen lycka till och skriv mycket

2007-10-16 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0