söndag

Hmmm vad har jag gjort idag?!!


Igår sulle jag och Sheena på stand-up show, som ligger på 79 th st. men vi kanllade upp till 110 och broadway eller om det var 111. till en restaurang som heter tom's restuarant som visas mycket i Seinfeld.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Seinfeld

så det blev ingen stand up show

Idag har jag först varit i svenska kyrkan o sedan var vi alla och åkte skridskor i bryant park. Det gick skapligt!! Fick hyra skridskor de var blå, med taggar och så var det pjäxa knäppning på de, så det gick urdåligt för mig!! Men höll mig på bena hela tiden :D så det var ett plus.

Sedan var vi på café. Starbuks som vanligt. Annars har det inte hänt så mycket här.

Imorgon e det vanlig dag, barna har skola o jag har skola.

Är inte helt klar med homeworken men men , får göra det sista nu.

Är färdig med presenter till barna osså. T. har ju födelsedag den 4 december. Då blir hon 4 år. Och så julklappar.

Hoppas det blir nöjda. T hade sagt till K & B att Anna skall køpe en Barbie dukke til meg !!

Jaha och då gör Anna det da, R får en Dora docka för de tycker hon om skriker DORA hela tiden.

För er som inte vet är Dora en tecknad figur på TV?n. (barnatv)


 

psst mamma så här ser cardiganen ut till kasia!!

skall jag köpa en till dig osså eller??? *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0